Na podstawie przepisów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz.UE.L Nr 119, str. 1), informujemy, że:
Administratorem Danych Osobowych osób kontaktujących się z Administratorem za pomocą niniejszego formularza jest STUDIO FORMA SP. Z O. O, ul. Spokojna 7, 86-050 Solec Kujawski, KRS 0000102593, REGON 092596509, NIP 5542400448. Przedstawicielem Administratora wyznaczonym do kontaktu w sprawie przetwarzania danych osobowych jest Pani Roksana Pawlak, dostępna pod adresem email: newsletter@meblewloskie.com.pl Dane będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. B ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych ( dalej RODO) tj: podjęcie działań na żądanie osoby, której dane dotyczą przed zawarciem umowy, w celu obsługi zapytania dotyczącego wyposażenia wnętrz/ sprzedaży mebli/ usług oferowanych przez Meble Włoskie, oraz RODO art. 6, u. 1, lit f- prawnie uzasadniony interes administratora w celu nawiązania lub ukształtowania stosunku prawnego zgodnie z art. 18 ust 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2002 r. Nr 144 poz. 104). Dane osobowe klientów mogą być udostępniane podmiotom świadczącym usługi wsparcia IT i księgowego dla Administratora. Dane osobowe klientów nie będą przekazywane do państw trzecich ani organizacjom międzynarodowym. Dane przetwarzane w związku z zapytaniami Klientów będą przetwarzane przez 360 dni od daty ostatniej wiadomości od Klienta, lub do momentu zawarcia przez Klienta umowy z Administratorem. Przysługuje Pani/Panu prawo do: dostępu do swoich danych, sprostowania ich, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, przeniesienia ich oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego. Podanie danych osobowych zawartych w umowie jest dobrowolne, ale konieczne do realizacji usługi. Dane osobowe potencjalnych Klientów nie będą poddawane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji w tym profilowaniu.